dinsdag 11 december 2012

Kaartje bij bioscoopbon/Card to accompany a cinema gift certificate

Hoi hoi. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gepost, maar ben nogal druk geweest.... Mijn teamleider van werk gaat ons per 20 december verlaten & wij doen allemaal individueel een cadeautje halen, zodat ze straks een mand krijgt met allemaal cadeautjes. Hartstikke leuk natuurlijk. Ik heb een kaartje gemaakt met Pippa Popcorn van Kraftin' Kimmie, tegelijkertijd doe ik ook mee aan de challenge van Kraftin' Kimmie & we moeten de sketch gebruiken die op de site staat. Ik heb als cadeautje een bioscoopbon erbij gedaan & de stijl van het kaartje daar op aangepast. Hopelijk vinden jullie hem leuk!

Hey hey. It has been a while since I posted a new card, but I have been kind of busy.... My teamleader at work is going to leave us on 20 december 2012  & we agreed to get her a present individually, this way she will receive a basket full of presents. A brilliant idea of course. I made a card using Pippa Popcorn from Kraftin' Kimmie, simultaneously also enterening Kraftin' Kimmie's challenge & we have to use a sketch. My present is a cinema gift certificate & of course I made a card surrounding that theme. Hope you will like it!

Grtz Debby

2 opmerkingen:

  1. WOW! Look at all that popcorn! Love the addition of the ticket! Thanks for playing along with us for this week's Kraftin' Kimmie Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen